Графік
роботи
call центру

09:00-19:00 пн-пт

10:00-15:00 сб

вихідний нд

067 873 03 65 (м. Вінниця)

Доставка та оплата

ОПЛАТА:

• Готівковий розрахунок.
Оплата готівкою проводиться в магазинах Дверний Олімп виключно у національній валюті.

• Безготівковий розрахунок (включно з ПДВ).
Оплата товару за безготівковим розрахунком проводиться згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок нашої компанії. Наше підприємство є платником ПДВ на загальних підставах..

• Оплата банківською карткою.
- банківською картою (Visa, MasterCard) у салонах Дверний Олімп (комісія стягується згідно з тарифами банку).
- оплата через термінал самообслуговування (комісія стягується згідно з тарифами банку).

• Онлайн оплата на сайті.
- через виставлення інвойсу на e-mail через LiqPay.

• Кредит.
- оплата частинами.

Мінімальна сума замовлення:
- 1500 грн. для дверей/погонажу;
- 500 грн. для фурнітури.

PS. Правило мінімальної суми замовлення не поширюється на самостійний самовивіз зі складів та на клієнтів, які раніше оформили у нас повноцінне замовлення. Присутня оплата доставки на самовивіз із магазину.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:

1. Вінниця - 100-200 грн. Вінницька область в радіусі до 50 км , від границі 300 грн.
2. Вінницька область — 390 грн. (до підїзду).

7. САМОВИВІЗ:

Попередньо уточнюєте у менеджерів наявність необхідного товару.
Оформляєте заявку та дізнаєтесь адресу складу або магазину, в якому знаходиться замовлення.
Оплачуєте та відвантажуєте куплений товар.

Увага: склад консультацій та послуг завантаження товару не надає! Завдання складу – відпустити товар, попередньо оформлений Вами. З будь-яких питань звертайтесь до офісу.

8. ЧАС ДОСТАВКИ:

10.00 - 19.00. Вихідні дні: субота, неділя.

9. ТЕРМІНИ ПОСТАВКИ :

замовлення 1-3 робочі дні, за умови наявності товару на складі. Але, якщо потрібно дуже терміново, дзвоніть! Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти Вам

10. ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ :

Покупець зобов'язаний оглянути товар та підписати акт-приймання передачі. Претензії до зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень (не стосується заводських дефектів) Ви можете пред'явити лише під час передачі товару продавцем. Посилання на те, що Покупець не оглянув товар (або погано оглянув), що квапив водій, погане освітлення, забруднений товар та ін. причини - не є підставою для повернення або обміну товару після від'їзду водія.

ПІДЙОМ:

ПІДЙОМ ВХІДНІ МІЖКІМНАТНІ.
По сходинках технічні, єконом до 7000 грн: 70 грн./поверх, але не менше 300 грн.
вхідні від 7000 грн - 80 грн/поверх, але не менше 450 грн.
двостулкові - по домовленості.
50 грн./поверх
Вантажний ліфт 200 грн. 50 грн.
Підйом на 1-й поверх (або приватний будинок) 200 грн.
двополовинкові по домовленості
50 грн.

Доставка та оплата

ДОСТАВКА:

Маркет Дверей "Хто Там" співпрацює тільки з перевізником "Нова пошта", оскільки в нього обов'язковим є страхування товару, а у разі втрати, пошкодження тощо. відшкодовується вартість, зазначена у страховці.

Доставка до складу Нової Пошти, при замовленні:
- від 8000 грн - безкоштовно*, за умови, що це буде вказано в рахунку маркету дверей, оскільки продавець попередньо повинен перевірити, чи Ваше замовлення підпадає під акцію;
- до 8000 грн – за рахунок Покупця, за тарифами Нової Пошти;
** - Маркет Дверей "Хто Там" не несе відповідальності за перевезення та тарифи перевізника, за це несе відповідальність сам Перевізник
- від 800 грн - безкоштовно на доставку фурнітури.
- на двері, сума замовлення яких – до 3000 грн (на фурнітуру до 800 грн) – крім оплати клієнтом доставки Новою Поштою.

*Акція безкоштовної доставки НЕ діє:
- на замовлення із застосуванням ПДВ; - на двері, куплені без коробки та лиштви; - на двері вартістю до 8000 грн., ф-ри до 800 грн.; - якщо двері не складські, а на замовлення. - на м. Вінницю та радіус 50 км від Вінниці.

Можливо оформити адресну доставку

Доставка вантажу зазвичай здійснюється за 1-3 дні.

ОПЛАТА:

• Післяплатою, на відділенні Нової Пошти • На банківську картку Visa/MasterCard • Безготівковий розрахунок на р/р підприємства, з ПДВ або без ПДВ. ** - Будьте уважні! Не надсилайте гроші тим, хто вимагає не вказувати/залишати порожнє місце призначення платежу. Це може бути шахраї. Особливо можуть викликати підозру ті інтернет-магазини, які не мають своїх магазинів офлайн.

ЕТАПИ ОФОРМЛЕННЯ:

Для оформлення замовлення необхідно: • вибрати товар, підтвердити наявність та оформити накладну; • оплатити передоплату 15% від вартості замовлення, якщо товар є в наявності (але не менше 1500 грн.), 70% - якщо товар "на замовлення", або 100% передоплату (якщо необхідна адресна доставка); • решту суми доплатити за послугою "накладений платіж*" на відділенні Нової Пошти після огляду товару. * - за його проведення Перевізник бере комісію близько 20 грн + 2% від суми переказу

ПЕРЕВАГИ:

1) Оплата клієнтами здійснюється згідно з офіційними реквізитами, із зазначенням у призначенні платежу номера замовлення. Будьте уважні! Не надсилайте ваші гроші на особисті картки, особливо якщо просять нічого не вказувати в полі призначення платежу. Це можуть бути шахраї! 2) Наявність у нас офлайн-мережі (тобто стаціонарних магазинів) підтверджує нашу надійність у порівнянні з іншими інтернет-магазинами, що мають лише сайт, який можна видалити за лічені хвилини.

ПРАВИЛА НОВОЇ ПОШТИ:

• при відправленні обов'язковим є купівля обрізки для дверей (що гарантує клієнту цілісність товару та відшкодування коштів у разі пошкодження), тому ціна за доставку збільшується приблизно на 150-180 грн*; * - для прорахунку вартості в тарифах відмічайте пункт оздоблення. • також обов'язковим є страхування товару Що страхує клієнта від отримання битого товару, бо в такому випадку Нова Пошта відшкодовує вартість!

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ:

• Покупець зобов'язаний при отриманні товару оглянути його та за наявності претензій оформити відповідну рекламацію на відділенні Нової пошти. • Покупець зобов'язується стежити за термінами доставки товару самостійно.

0
    0
    Ваша корзина
    Ваша корзина пустаПовернутись до Магазину